понедельник, 18 мая 2015 г.

Модуль 5. Рефлексія

    П'ятий модуль показав мені яке саме місце займає Інтернет в створенні проектів. Він допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет - ресурсів у процесі навчання моїх учнів. За допомогою Інтернет - ресурсів учні можуть знайти більш цікаву та розширену інформацію по темі, яку інколи не можна знайти в підручниках.   
        Під час вивчення цього модулю, я розширила свої знання щодо авторських прав та правомірного використання джерел, поглибила свої знання та навички користуванням інтернетом.     
       До початку роботи над проектом, я надавала перевагу у підготовці до уроків бібліотеці. Опрацювавши даний модуль, я змінила свої вподобання. За допомогою інтернету я зможу підготувати - цікавий, інформаційний і незвичайний урок, який зможе зацікавити учнів і зберегти мій час.       

Комментариев нет:

Отправить комментарий